I aftes var vi 18 medlemmer + en gæst

Henning fortalte, at vi står for Sønderjysk aften næste gang. Det bliver muligvis tirsdag den, 4, april 2023. Det bliver i den store sal.
Vi får brug for nogle, der vil bage kager mm. Vi får nærmere besked.

Klubben har sagt ja til at være med i nogle udstillingsplader, som vi kan bruge til udstillinger.
Det er Tinglevs gamle plader som lige skal have en renovering med ny maling. Vores bidrag er 275kr.

I dagene torsdag den, 13 okt. til søndag 16 okt. er der Photopia i Hamborg.

Summit und Festival für Imaging – PHOTOPHIA Hamburg”  Se: www.photopia-hamburg.com
1 dags billet koster 25 euro.
Det er muligt, at tage toget fra Flensborg til Hamborg Damm tor, som ligger 800 meter fra messecentret.
Man kan vælge en gruppe billet for 5 personer, som koster 44 euro og med den, kan man kører i tog/bus en hel dag.

Husk, at pr. 1 okt. er det mundbind krav Tyskland igen og man skal bruge ffp2 masker.

Lars, har afleveret 25 billeder til Sct. Nicolai kirke fra 7 medlemmer.

Bordet rundt.

Der var flere medlemmer der synes, at september månedens programmer var gode, med alle de ture vi havde været på, især sidste mandag, hvor vi var ude sammen med vægterne fra Aabenraa.

Vedrørende månedens billede, blev der igen prioriteret, at vi ikke kan og vil ændre, de regler vi har nu.

Vinderen af månedens billede, bestemmer næste måneden emne, samt hvordan billedet skal tages, hvordan og hvornår.

Vinderne af denne månedens billede blev:
1. Mogens Keld
2. Egon Johannsen
3. Mogens Keld

Næste mandag er programmet ”Vi laver en fotohjemmeside

Tag din bærbare med og nogle billeder i jpg format. Du må også gerne bare kikke på.
Vi vil bruge hjemmesiden ”wix.com” til at lave hjemmesiden.

Lars Hansen