klubaften d.03.10.2022

I aften var vi 13 medlemmer og 1 gæst

Bordet rundt.:

Lars ville gerne høre hvor mange der gerne ville med til Photopia i Hamborg. Det var ikke mange der ville med. Indtil videre var der 3 personer der ønskede at deltage.

Så dem som vil med, kan sende en bindende tilmelding til Webmaster@sydjyskfotoklub.dk
Det bliver lørdag 15/10 .  Jo flere vi er med des billigere bliver togbilletten.

Egon fortalte på Mogens vegne, at emnet til oktober måneds billede er ”Nærhed” Billedet skal tages her i oktober, elles er alt tilladt.

Aftens tema:

“Lave vores egen fotohjemmeside”

Lars viste, hvordan man helt gratis, kunne lave en fotohjemmeside via hjemmesiden wix.com.
Hvis man har en Adobe Abo, så kan man gratis bruge port folio/adobe.com, som også er en fotohjemmeside som er forbunden med ens Adobe sky men ikke et krav man kan også upload billeder uden om skyen.

Hvis man vil have sit eget domæne navn, så gå ind på www.webhosting.dk

med venlig hilsen
Lars Hansen.