Deltagere: 13 medlemmer

Bordet rundt:
Mogens bød velkommen på formandens vegne.
Lars.: Det er på fredag d.23/9, der er deadline for levering af billeder til fotoudstillingen i/ved Sct. Nicolai Kirke.Billederne skal sendes digitalt (JPEG) til Webmaster@sydjyskfotoklub.dk

Aftenens tema.: Vægterne i Aabenraa
Vores medlem Günther Clausen (som selv er vægter) havde formidlet at 4 vægtere havde stillet sig til rådighed til at stå model samt
fortælle os noget om Aabenraa by. Et eksempel var nulpunktet i gågaden, der var ikke mange, der viste noget om eksistensen af dette.Vægterne var rigtig gode til at fortælle om byens hemmeligheder, som berømte bygninger og kendte personer, som har boet her.En meget givtig og interessant aften.

Næste mandag månedens billede + de billeder vi har taget i månedens løbMånedens billede tema: “Gadefoto med mennesker i mono Chrome taget i september 2022.”Fremvisning af billeder fra vores fototure. Der må kun medbringes 5 billeder fra Haderslev + 5 fra Gågaden +5 fra Vægter turen.

På gensyn.

Lars Hansen