Klubaften d.13/02/2023

15 medlemmer og 1 gæst

Kims arrangement i mandags blev rost.

Aftenens emne:
Demonstration af Skylums Luminar Neo ved Egon Johannsen.
Egon fortalte at AI (Artificial intelligens), som hedder: Kunstig intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (herunder computer) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens.

Egon demonstrerede nogle af programmets mange muligheder. Programmet kan fås på dansk.

Skylum kører med flere forskellige tilbud, så vær opmærksom på dette, hvis du vil investere i programmet.

Herudover viste Egon et lille program https://palette.fm/ ,hvor man kan farvelægge gamle sort/hvide billeder. Vær opmærksom på at billedets størrelse skaleres ned, hvis man ikke vil betale!

Næste mandag d. 20. marts
Kim har lavet lidt om på programmet da det er mørkt til at komme ud og fotografere så derfor bliver vi indenfor i Rejsestalden.

Du bedes medbringe:

1. kamera

2. Stativ til kamera

3. Marco/vidvinkel eller hvad man har.

4. 1 stk. sugerør

5. En flad tallerken (kagetallerken) skal kunne komme vand i

6. Lamper små / lommelygter / led lamper

7. Et stykke bagepapir.