Klubaften d.20/02/2023

Deltagere:

22 medlemmer.

Bordet rundt:

Henning byder Cathrine Christensen velkommen i klubben.
Henning gør opmærksom på, at der skal udvælges 15 billeder til udstillingen ”Årets 60 billeder”. Bestyrelsen finder en måde udvælgelsen af billeder kan finde sted på. Billederne skal være klar i marts måned, da der skal skæres passepartout til hvert enkelt billede. Størrelsen på passepartout er 40×50 cm (klubben leverer passepartout). Stedet hvor udstillingen skal finde sted er endnu ikke fundet.

Der bliver også gjort opmærksom på, at terminen for aflevering af billeder til konkurrencen ”Sønderjysk aften” kan være mandag d. 27. februar. Efterlyser hjælp til lidt bagning til udstillingsaftenen.

Inge spørger om man ikke kan få en tilbagemelding, når man har betalt kontingent?

Egon oplyser, at det gør han normalt ikke og at kontigentopkrævningen forfalder den 28. februar.

Aftenens emne:

Nat turen er blevet ændret til Fotosjov v/Kim Hou i Rejsestalden.

Vi prøver at fotografere sæbebobler og æg.

Kim havde som sædvanligt et godt tilrettelagt program og leverandør af flere materialer til en god aften, hvor alle var godt engageret.

sæbebobler opskrift
kommer i et oplæg ved siden af

Næste mandag d. 27. februar

Månedens billede (Isklumper) og max. 5 billeder fra månedens forløb.

Lars Hansen

Aktivitetsleder