klubaften d.06/02/2023

21medlemmer og en gæst

Steen spurgte om vi ikke kunne flytte ned i ”Rejsestalden”, når der er så mange der møder op.

Henning oplyser, at vi ikke kan få Rejsestalden som klublokale, da den skal stå til rådighed for andre.

Bestyrelsen vil se på om vi skal lave en eller anden form for adgangsbegrænsning til klubben.

Aftenens tema:

”Fotosjov med Kim”

Opgaven var at vi skulle fotografere isklumper.

Kim havde medbragt isklumper med indefrosne blomster og andet grønt samt opstilingsmateriale.

Der var stor aktivitet blandt medlemmerne i at finde den bedste opstilling og lyssætning.

Næste måneds billede er foto af isklumper som vi lavede mandag. Det er selvfølgelig frit hvad man tager billeder af bare der er isklump/isklumper i billede

Mandag d. 13. februar

Egon Johannsen viser, hvordan og hvor let et intelligent redigeringsprogram fra ”Skylum” Luminar Neo fungerer

Lars Hansen