jyske mesterskaber 2023

Alssund fotoklub er arrangør af jyske mesterskaber 2023. Det finder sted på kasernen i Sønderborg lørdag den 15. april.
Der er på nuværende tidspunkt mange fotografer, som har tilmeldt sig til Jyske 2023, men der er plads til flere.
Der er deadline for tilmelding og upload søndag den den 5. februar
Konkurrencen er i følgende katagorier
Farve papirMonokrom papirFarve digitalMonokrom digitalNatur digital
Se mere på http://jyskefotoklubber.dk/
Vi er i fuld gang med at planlægge den 15. april, hvor vi håber så mange som muligt vil finde til Sønderborg. Der vi være fotoudstilling, billedgennemgang, præmieoverrækkelse, workshops og foredrag. Vi indretter også en lille cafe, hvor man kan købe lidt forfriskninger.

På kaserneområdet findes der også et hotel. Så hvis I vil bruge hele weekenden til at udforske Sønderborg og omegn, så har I muligheden her.
Vi har lavet en rabataftale for dem som ønsker at udvide opholdet. I skal selv tage kontakt til hotellet
Tekst fra aftalen:Vi vil hos HOTEL Sønderborg Kaserne gerne tilbyde 15% på et dobbeltværelse incl. morgenmad. Såfremt jeres medlemmer ønsker at gøre brug af tilbuddet, skal de ringe direkte til hotellet og vi vil booke værelset til dem.
De bedste hilsner / Mit Freundlichen Grüßen / Best regards,
HOTEL Sønderborg KaserneAnita Solander Bruus