Klubmøde 7. august 2023.

Vi var mødt 16 deltagere.

Egon bød velkommen tilbage efter ferien, med et ønske om at alle havde haft en god ferie. Ferien er dog ikke endelig slut endnu, da en del først holder deres ferie fra nu af.

Bordet rundt, Knud Erik gjorde opmærksom på at månedens billedes emne er: Analog.

Emnet kan være mange ting, det behøver ikke at være et billede, taget med et analogt kamera. Prøv at Google det oplyste Thomas.

Herefter gennemgik Christian hele programmet for de enkelte klubmøder resten af efteråret.

Det var et interessant og indholdsrigt program, som lyder spændende.

Se programmet på kalenderen.

På næste mandag, den 14. skal vi tage billeder af gamle togvogne hos Skaks A/S i Rødekro.

Se på hjemmesiden om det bliver til noget, da den endelige godkendelse mangler iflg. Niels.

Såfremt det ikke bliver til noget, mødes vi på Tinglev station. Nærmere følger.

Christian spurgte, om der var nogen der ville prøve at fotografere i analog, samt prøve at fremkalde, og lave papirbilleder, som i gamle dage.

Man kontakter Christian, såfremt man er interesseret.

Egon Johannsen.