Deltagere:

21 medlemmer

Bordet rundt:

Henning omtalte vores nylig afholdte 10 års jubilæum med tilfredshed over arrangements forløb.

Vi var i alt 30 prs. med besøg fra bl. a. Alssund Fotoklub og lederen af Damms Gård.

Husk julefrokosten mandag d. 4. december er kl. 18.00. Medlemmerne skal selv medbringe drikkevarer. 21 pers. er tilmeldt.

Der blev talt om årets billede og det blev besluttet, at formuleringen forbliver som den er dog med den klausul, at klubben har ret til (mod klubbetaling), at bruge billederne fra månedens og årets billeder til evt. udstillinger.

Cristian oplyser, at aktivitetsplanen er klar for 1. ½ år 2024 og vil blive præsenteret på første klubmøde d. 8. januar 2024.

Tina oplyser, at for nylig afleverede billeder fra en vandreudstilling var ødelagt af tape. Benthe oplyser, at anvendt tape ikke kan holde i længden og at det er svært at holde styr på billederne.

Bestyrelsen vil finde en mere effektiv måde til at holde styr på billederne.

Aftenens tema:
”Månedens billede”
Motiv, hvori efterårets smukke farver indgår. Derudover skal et spejl være en del af billedet.
Du må kun: bruge almindelig redigering og billedet skal være taget i november 2023.
Du må ikke: manipulere med billedet- ikke tilføje/fjerne noget og heller ikke stakking.

Der var indleveret 26 flotte billeder.

Vinder blev:

1. Cathrine Christensen
  2. Cathrine Christensen
  3. Mogens Keld

Tema for månedens billede i januar 2024 er: Dit bedste julebillede. Alt er tilladt. Skal tages i december.

Mogens