Klubaften d.22/05/2023

19 medlemmer

Henning Mikkelsen gjorde opmærksom på fotoudstillingen på Storegade 7 i Aabenraa, at der stadig var mulighed for at se den.

Efterlyste en vagt til kommende fredag.

Alle opfordres til at komme med forslag til næste ½ års fotoaktiviteter. Forslag bedes afleveret/sendes til Christian Andresen.

De bedste billeder fra de sidste to sessioner af portrætfotografering bedes afleveret til Christian på et usb-stik, så de kan blive videresendt til modellerne.

Kontaktoplysninger på modeller bedes også afleveret til Christian (Kim/Niels og Ellen!)

Christian Andresen anbefaler, at man kan forberede sig til portrætfotografering f. eks. ved at se eksempler på You Tube og tage ved lære af det, der er blevet vist og fortalt.

Derefter havde vi en del snak om, hvordan det var gået (fordele og ulemper) med portrætfotograferingen.

Konklusionen blev, at vi har svært ved at gennemføre en ordentlig portrætfotografering med så mange medlemmer og modeller på engang.

Vi må finde en anden måde at gøre det på næste gang.

Christian Andresen oplyste, vi har fået en forespørgsel:

Aabenraa Firma Idræt som arrangerer Ladies Mud Race og Xtreme Mandehørm i Aabenraa.

Vi vil gerne høre om vi har interesse i at hjælpe os med at fotografere på ruten. Gerne så mange som muligt.

Vi tilbyder grillpølser, øl og kaffe på pladsen, på selve dagen. Derudover vil vi gerne give en flaske vin til dem der fotograferer og sender billederne til os.

Det er den 7. oktober 2023.

Christian er kontaktperson, hvor man kan tilmelde sig.

Aftenens tema:
Månedens billede: Tema bæk eller Å maj 2023.

Nr. 1 Thomas Sass Pedersen
Nr. 2 Knud Erik Riis
Nr. 3 Arne Dyhrberg

Tillykke til vinderne

Der blev vist dejlige billeder fra tulipanmarken i Fole og portrætbilleder.

Næste møde:
Mandag d. 5. juni.
Fototur Mekanisk Museum
vi mødes  Lundtoftvej 6A, Hokkerup 6340 Kruså
Fototur i Bjergskov et smukt bakket morænelandskab.
Vi mødes ved rastepladsen på Assenholmvej.

Mogens