Klubaften d. 18.03.2024

Deltagere: 18

Thomas gjorde opmærksom på, at vi endnu ikke har sendt billeder til Teknisk museum fra sidste år. Billederne afleveres til Thomas på USB

Tina fortalte, at Sygehus Sønderjylland har efterspurgt billeder til deres sansestuer. De vil gerne have forårs/sommerbilleder. De skal bruge 2 store billeder 3 x 3,6 meter som Sygehus Sønderjylland selv sørger for at lave.

Christian oplyser, at til Sønderjysk aften afleveres billederne i ren passepartout, uden gliderammer i 40 x 50

Henning foreslår, at vi til næste klubaften laver en fælles tilmelding til Sønderjysk aften

Jens Closters bød os velkommen i Løjt til hans udstilling af små modelhuse, som han de sidste 4 år har fotograferet, udregnet til miniature størrelse og bygget. På de 4 år er det blevet til 204 bygninger af bondegårde og huse fra Løjt og omegn.

Til sidst bød Jens Closters hjemmebagt kage, små snitter med pålæg, øl, vand og kaffe

med venlig hilsen
Diana