23 medlemmer

Egon oplyser, at invitationen til julefrokost er sendt ud til alle medlemmer. Julefrokosten er kun for betalende medlemmer.

(Julefrokosten kan ikke afholdes i Ridesalen, da den er optaget.)

Alle som har vundet årets billede bedes aflevere dette, så vi kan lave en udstilling på jubilæumsdagen.

Flere efterlyser deres billeder fra Fotoforum Syd.
På forespørgsel oplyser Erik Hansen Tinglev Fotoforum, at der i nær fremtid indkaldes til et møde i Sønderborg, hvor billederne så vil blive udleveret til de enkelte klubber.

Erik er opmærksom på at Bente og Annalise også ejer rammerne.

Flere medlemmer roser Egon for den fine fremlægning sidste gang af billeder fra Skotland.

Christian Andresen oplyser, at man er velkommen til at medtage de bedste 5 billeder, ikke nødvendigvis fra klubarrangementer, fra året der gik til næste klubmøde.

Aftenens tema:

Kim Hou havde arrangeret foto-legestue i Ridestalden, hvor medlemmerne kunne afprøve deres evner til at fange spændende motiver i flere forskellige opstillinger og med farvede lys og isklumper.

Medlemmerne viste stort engagement hele aftenen og for de fleste lykkedes det, at indstille kameraet rigtigt til de forskellige øvelser.

Det er altid spændende hvad Kim finder på.

Et virkelig godt tilrettelagt arrangement.

Næste møde:

Mandag d. 20. november

Medlemmerne viser deres fem bedste billeder.

Månedens billede:

Der er følgende krav til billederne.

Motiv, hvori efterårets smukke farver indgår. Derudover skal et spejl være en del af billedet.
Du må kun: bruge almindelig redigering og billedet skal være taget i november 2023.
Du må ikke: manipulere med billedet- ikke tilføje/fjerne noget og heller ikke stakking.

Mogens