klubaften 21/08/2023

19 medlemmer

Knud Erik oplyser, at der er mulighed for at fotografere motorcykler d. 12.september fra kl. 18.00-20.00, derfor foreslår han at mødetidspunktet flyttes 1 time frem.

Lars retter i kalender. Bemærk, at der ikke er noget klub aften mandag d. 11. september.(Se kalender).

Henning Mikkelsen oplyser, at fotograf Vallentin tilbyder E-learning i fotografering og efterbehandling. Pris kr. 3500,- pr. medlem.

Günther Clausen oplyser, at der er fyrværkeri på onsdag kl. 20.15 ved stadion. Der er ikke parkeringsmulighed i nærheden.

Aftenens Tema:

Planlægning af fototur.

Christian Andresen inddelte os i hold af 5 prs., hvor hver gruppe fik udlevet en seddel på planlægning indenfor emnerne:

Macro/portræt/sport/fuglefotografering/natfotografering / event, udstilling, flyshow, hundeudstilling.

Grupperne fremlægger deres forslag på medlemsmødet d. 28. august.

Mogens