STED: Damms Gård, Gråstenvej 12, Felsted 6200 Aabenraa
TID: kl. 19.00
DELTAGERE: 20
FORMANDENS ORD: Formanden bød velkommen til klubaften. En speciel velkommen til Charlotte, der er et kommende nyt medlem af klubben.
Næste gang 4. maj 2026 er det fototur til Flensborg, der kommer yderligere information senere, det kan ses på klubbens hjemmeside.
Til information, så er næste månedens billede den 18. maj 2026. Da mandag den 25. maj er 2. pinsedag.
Aftenens tema: den næste ½ års aktivitetsliste
Månedens foto har i dag 16 digitale billeder med.
BORDET RUNDT: Søndag var 5 fra klubben til Duatlon i Rødekro, hvor der efter lydende blev taget rigtig mange billeder.
MÅNEDENS FOTO:
1. pladsen med 145 point gik til Annelise
2. pladsen med 142 point gik til Christian
3. pladsen med 135 point gik til Kim
NÆSTE MÅNEDENS TEMA:
Sætter spor
