Klubaften d. 24. april

19 medlemmer.

Henning oplyste, at man kunne se billederne til Jyske Mesterskaber 2023 på: ”Jyskefotoklubber.dk”.

Der er billeder fra alle årgange. Sydjysk Fotoklub er desværre ikke repræsenteret.

Flere medlemmer gav udtryk for, at de havde fået meget ud af den instruktion som Thomas havde givet specielt omkring lysforhold i forbindelse med portrætfotografering.

Aftenens program:

Månedens billede. Tema: ”Dit bedste billede i april”. Alt tilladt.

1. Günter Clausen
  2. Christian Andresen
  3. Mogens Keld

I alt blev 25 flotte billeder fremvist.

Derefter viste Knud E. Riis nogle gode portrætbilleder: Han havde eksperimenteret med forskellige positioner og lys.

Mandag d. 1. maj

Vi mødes ved  en mark overfor Folevej 12, 6510  Gram kl. 19.00 hvor man kan parkere, prøv evt indbyrdes for at se om det er muligt at finde samkørsel

Aftalen er at man kan gå på langs af bede med blomster og IKKE gå over rækker af blomster

Ved dårligt vejr (regn) holder vi som aftalt møde i klublokalet med fremvisning af fotos, hver deltager medbringer 10 stk. foto af eget valg, hold venligst øje med kalender på hjemmesiden