Klubaften d.11-04-2022

15 medlemmer var fremmødt.

Bordet rundt:
Henning startede med at fortælle om alle de forskellige ting, der er sket i forrige uge, som alt kan læses under Klubnyt siden.

Der blev drøftet, om klubben skulle invistere i nye lamper. Efter drøftelsen viste en vejlende afstemning flertal for anskaffelse. Bestyrelsen vil derfor snarest indkøbe et sæt lamper.

Niels.: Havde googlet den blå time i Danmark, og det er 45 min i alt fra 20 min før solopgang og 20 min efter solnedgang.
Tina.: Roste den sønderjyske aften.
Lars.: Fortalte, at der er et lille problem med hjemmesiden. Når man skal logge ind, så kommer der en hvid side. Løsningen lige nu er, at man lige går op i adressefeltet og trykker enter en gang, så bliver siden loaded på ny, og man vil se siden rigtig. Han arbejder på sagen.
Thomas.: Kunne sige, at hans kamera står på hans bord endnu 🙂
Egon.: Havde nogen flyers med til vores udstilling samt til den fototur Münchow photo laver til Helgoland. Der kan læses mere om turen under klub nyt siden.

Aftens tema: Christian viser sine billeder.
Han havde nogle af sine mange fuglebilleder med, som han har taget i de mange år, han har fotograferet.
Han viste også nogle landskabsbilleder, som han ikke lige mente, det lykkedes så godt.
Han viste også nogle nat/stjerne billeder, som er det nye, han har kastet sig over

Klubaften d. 25. april
Månedens billede i april har emnet Detaljer,  og billedet skal være taget i april 2022.

Mvh.
Aktivitetsleder