Klubaften d.10/10/2022

Deltagere: 12 medlemmer samt en gæst

Bordet rundet.:
Fotoudstillingen ved Sct. Nicolai kirke er etableret, og man kan se 14 billeder udenfor og resten inde i kirken.

Kirkens åbningstid er mandag til fredag kl 10:00 til 18:00 og lørdag 10:00 -12:00.
Kim.: Har et ønske om at undervisning på PC arrangeres således, at man sidder ergonomisk rigtig. Måske i den store sal?
Egon.:  Benthe har spurgt om vi ikke skal lukke vores Facebook side ned, da kun hende og Egon kan lægge billeder ind.
For ikke at miste de billeder som er lagt ind, blev vi enige om at fortsætte indtil videre.

Medlemmer opfordres til at sende billeder til enten Benthe eller Egon som så lægger billederne på Facebook.

Aftenens gæst var Svend Aage Hansen Rødekro, som var inviteret til at vise nogle af sine fotobilleder.

Svend Aage tager dyre -og fuglebilleder i naturen i hele Danmark og særligt i mosen ved Alice Strøm.
Det var et godt og veltilrettelagt program, og vi var begejstret over de mange flotte billeder Svend Aage viste os.

Næste mandag.: Redigering af billeder ved Christian Andresen.

aftenen vil forløbe med at jeg tager nogle fotos med som jeg viser på skærmen og efterfølgende vil analysere sammen med de fremmødte og vil bede fremmødte om at komme med input til dem, vil så redigere foto i henhold til de input som kommer for at vi i fælleskab ser hvad der sker med et foto når vi analysere det og redigere det.

Lars Hansen

Aktivitetsleder