Klubaften 08-05-2023

19 medlemmer
1 gæst samt ukendt antal modeller

Henning fortalte om: Foto vandreudstilling

Fotoforum Syd er en sammenslutning af fire fotoklubber her i Sønderjylland, Alssund Fotoklub, Sønderjysk Fotoklub, Haderslev Fotoklub og Tinglev Fotoforum, med det formål at samarbejde om større arrangementer, så som foredrag, fotokurser, fototure og fotoudstillinger.

I år starter vi op med fotoudstillingen med temaet   ” Årets fotografi ” en udstilling hvor alle fire fotoklubber deltager og med det formål at involvere publikum til, at udvælge næste års plakat motiv blandt de udstillede billeder.

Publikum vil få mulighed for at stemme på et fotografi via en QR kode, og her vil der være sat præmier på højkant.

Udstillingen vil blive vist i Aabenraa, Sønderborg og Haderslev, første gang her i Aabenraa på gågaden Storegade 7.

Udstillings datoer er fredage og lørdage i forretningens åbningstid d. 12. – 13. / d. 19. – 20. og 25. – 26. maj.

Fernisering og åbning af udstillingen er d. 12. maj kl. 17.00.

Aftenens tema:
”Portræt fotografering i det fri.”
Mødested: Grusgraven i Mjøls.
Vejret var perfekt, og vi havde mange gode fotomodeller, så der blev fotograferet flittigt hele aftenen.

Mandag d. 15. maj
Portrætfotografering i ”Rejsestalden” Felsted. Husk Blitz og samme udstyr som sidst.

Mogens