Klubaften 07/09/2020

I aften var i 14 medlemmer der var taget til Løgumkloster
men først Parkeringspladsen rundet

Mogens.: undskyldte at han havde overset at hans vinder billede var 3 timer for ung

Henning.: kom lige med en reminder at det er den 17/09 vi kan aflever billeder til Sønderjysk aften. I år er det muligt at billederne bliver udstillet på Borgen i Sønderborg

Lars.: fortalt at han arbejder på vores galleri og det kan være at der skal en ny hjemmeside til men vi for at se

Egon.: kom med emnet til september måneds billede og det er: “Fri manipulation”

Annalise.: fortalt at på Fredag/Lørdag er der nogle ryttere på Rømø, som gerne vil fotograferes i aftensolen på sønderstrand. Vi har aftalt at mødes klokken 19.00 på Sønderstrand på fredag.

Herefter gik vi i samlet folk til Kirken som Annalise også havde fået adgang til, så vi havde hele Klosterkirken for os selv i 1:30 time. Tiden gik nok alt for hurtigt for de fleste, måske kan Kirken komme på aktivitetsplanen på et senere tidspunkt.

huske at det er på Mandag vi skal lege med vand