Digital Foto konkurrence

Digitalfoto –konkurrence

Da vi ikke kan mødes i disse Corona-tider, synes vi der skal ske noget i vores fotoklub, så vi kan fastholde foto-interessen.

Derfor har vi lavet en digital foto konkurrence på hjemmesiden, hvor alle kan være med.

Temaet er: Fugle/n der hvor du bor.

Konkurrencen løber over 2 uger.

Uploade et billede på max. 1920 x 1080 px til hjemmesiden. Billedet skal være fra nu til slut 1. periode, hvor konkurrencen løber. Vi kan se på Exif, hvornår billedet er taget. Såfremt billedet ikke er fra perioden, vil det blive slettet.

Gå ind på fanen ” Galleri”, gå til ”Digital Foto konkurrence”, Upload dit billede, som du plejer (husk ingen logo/navn på billedet). Billedet kan kun uploades i første periode.

Du kan kun stemme en gang, og ikke på dit eget billede. Vent med at stemme til 2.  periode.

Foto-konkurrencen løber fra:

1. periode, 10. maj til 16. maj, her kan du uploade dit billede.
  2. periode, løber fra 17. maj til 24. maj, her kan du stemme.

Billedet med flest stemmer, vinder.

Præmien:
Første pladsen, vil være et gavekort til Münchow Foto. Et print på 30 x 42/45 cm, betalt af klubben.

Gavekortet skal indløses inden for 1 måned.

NB: Denne foto konkurrence erstatter ikke ”Månedens billede” som fortsætter, når vi kan mødes igen.

Bestyrelsen.